Image

Kako promovirati web shop u online svijetu?

Digitalni marketing je u današnje vrijeme primarna perspektiva marketinškog menadžmenta svake uspješne i ozbiljne tvrtke koja želi biti relevantna svojim potrošačima te si želi osigurati profitabilnost.

Za planiranje i realizaciju vaše online marketinške strategije Ponuda za 5 koristi alate koji omogućavaju brzo, jednostavno i efikasno oglašavanje vaše e-trgovine na društvenim mrežama, lansiranje PPC reklame te slanje email newslettera kupcima.

Obzirom da se svi vaši postojeći i potencijalni kupci nalaze na internetu, uz pomoć ovih marketinških alata ćete u kratkom roku doći do ciljane publike, steći online imidž brenda i proizvoda te najvažnije - povećati prodaju.

Digitalni marketing Ponude za 5 će vam pomoći da vaš web shop predstavite pravim osobama u pravo vrijeme i na pravom mjestu!

Image

Aplikacije i integracije u marketing toolkitu:

Facebook

96% poduzetnika na društvenim mrežama smatraju Facebook najefektnijom društvenom marketing platformom.

Društvena mreža Facebook je dio internetskog marketinga koja će vam pomoći da ciljano dođete do potencijalnih kupaca koji su najvažniji za uspješnost vašeg poslovanja. Facebook je odličan kanal za oglašavanje jer pomaže u kreiranju interesa za vaše proizvode, ali i prodaju istih.

  1. Facebook Pixel (omogućava Facebooku da prati korisnike po stranici i tako povećava učinkovitost oglašavanja u budućnosti)
  2. Facebook messneger Chat (omogućava chat ikonu na cijeloj stranici, a poruke dolaze u Facebook messenger)
  3. Facebook shop (proizvodi iz internet trgovine se automatski prenose u „shop“ tab na njihovoj Facebook stranici, uključujući slike, opise, cijene i gumb za naručivanje)
Google Ads

93% svih online iskustava počinje sa pretraživačima, a čak 75% ljudi ima stav da im upravo plaćene reklame na Googleu pomažu pronaći ono što traže.

Google je najpopularniji internet pretraživač, a kada ljudi pretražuju usluge i proizvode koje i vi nudite, Google oglas vam osigurava da upravo vas vide među rezultatima. Google Ads sustav je iznimno učinkovito oglašavanje gdje se plaća samo za konkretni klik kroz oglas.

  1. Otvaranje Google Ads računa kroz koji klijent može lansirati reklame na pretraživačkoj mreži, gmaila ili bannera na web stranicama.
  2. Otvaranje Google analytics računa, spajanje sa web stranicom i sa Google Ads računom. Ova kombinacija omogućava klijentu da analizira aktivnosti svoje web stranici te da posjetiteljima kroz Google Ads lansira remarketing kampanje.
SEO

95% prometa na pretraživačima se odvija na prvoj strani Google pretraživača, a čak 70% klikova u rezultatima pretrage je organsko.

Sve kreće od web stranice i svaka interakcija na internetu započinje s pretraživanjem stoga je nužno imati optimiziranu web stranicu.  SEO optimizacija uključuje razne kontinuirane procese koji će vašu web stranicu učinkovito pozicionirati na prvoj stranici rezultata tražilice.

  1. Praktičan alat unutar Wordpress stranice koji omogućava kvalitetnu SEO optimizaciju stranica, proizvoda, objava, kategorija i tagova. (YOAST SEO)
  2. Povezivanje stranice sa Google Search Consoleom (moćan skup alata za upravljanje funkcijama pretraživanja vaše web stranice koji pomaže u ispravljanju pogrešaka, kao i strategiziranju i optimiziranju ranga tražilice).
E-mail marketing

Email marketing je kanal s najvećim rastom ulaganja pri čemu je 61% tvrtki povećalo svoje ulaganje u njega.

Email marketing je kanal direktnog marketinga koji osigurava izravnu komunikaciju s krajnjim kupcima i to pomoću tehnika kao što je email newsletter koji ima značajnu ulogu u vašem poslovanju. Email nadmašuje sve ostale promotivne i komunikacijske kanale jer zaokuplja najveću pažnju osobe koja čita taj email.

  1. Postavljanje modula za email marketing
  2. Postavljanje formova za izgradnju email liste na web stranicu.
  3. Postavljanje „checkboxa“ na stranicu naplate kako bi se kupci jednostavno prijavili na newsletter sa već unesenim podacima.