UX/UI Dizajn.
Izgradite povjerenje i povećajte prihodePrepoznatljiv dizajn.
Prilagođavanje estitike i funkcijonalnosti po onom što se prodaje u sklopu sa vizualnim indetitetom klijenta.jednostavna interakcija.
Stavite korisnicima kontrolu nad sučeljem što znaći da pratimo ponašanja i kretanja korisnika te prilagođavamo design. Cilj je učinite iskustvo korištenja strance ugodnom i intuitivnom kako bi smanjili kognitivno opterećenje, a to dostižemo dosljednim dizajnom korisničkog sučelja.izgradnja lojalnosti.
Posebnu pozornost povećujemo unosu i optimizaciji sadržaja u skladu sa najvišim SEO standardima kako bi se Vaša stranica čim bolje (više) pozicionirala.veći prihodi.
Posebnu pozornost povećujemo unosu i optimizaciji sadržaja u skladu sa najvišim SEO standardima kako bi se Vaša stranica čim bolje (više) pozicionirala.FAQ
Često postavljana pitanjaŠto je SEO optimizacija?
SEO optimizacija je proces u kojem se sadržaj, ključne riječi, ulazne i izlazne poveznice i tagovi, optimiziraju za tražilice. Cilje je da se Vaš proizvod ili usluga čim bolje ili “čim više” prikazuje u rezultatima pretraživanja potencijalnih korisnika.
KADA SE KORISTI SEO OPTIMIZACIJA?
SEO optimizacija može biti samostalna usluga čiji je cilj rast posjeta korisnika Vašoj web stranici, ili dodatna usluga za druge oblike digitalnog marketinga.
Kada ju koristimo kao samostalnu uslugu, najčešće tekstove optimiziramo kod izrade web stranica i trgovina. U slučaju web stranica se dogovore ključne riječi prema Vašoj djelatnosti i nazivu tvrke. SEO pomaže kako bi Vas postojeći i budući partneri čim lakše pronašli na internetu. Kod internet trgovina se radi o nešto kompliciranijem postupku budući da se optimiziraju stranice i proizvodi. SEO optimizacija proizvoda obuhvaća rad na samom opisu proizvoda, opise kategorija, oznake proizvoda i vrijednosti po kojima se filtriraju.
U sklopu SEO optimizacija za Vas radimo
- Pazimo na strukturu i oblik linkova na Vašoj web stranici
- Izrađujemo XML sitemapu (mapu sajta)
- Uređujemo robots txt datoteku
- Dodajemo stranicu na Google Search Console
- Optimiziramo tekstove Vaših stranica, objava i proizvoda
- Pazimo na interne i vanjske
- Pišemo meta naslove i opise te dodajemo istaknute fotografije
- Optimiziramo fotografije za brzo učitavanje i SEO
- Pazimo na tagove (oznake) Vaših proizvoda i objava te ih optimiziramo za tražilice
Što je PPC marketing?
PPC marketing (pay per click) je vrsta oglašavanja koja se plaća po kliku. To znači da se pripremi kampanja sa određenim budžetom koji se onda troši sa svakim klikom korisnika na oglas.
PPC marketing vrlo često koristimo kod promoviranja web shopa.
KOJE PREDNOSTI IMA PPC MARKETING
- Mogućnost preciznog ciljanje publike kojoj se oglašavate
- Selektivno oglašavanje prema lokaciji korisnika (Kvart, Grad, Županija, Država, EU, Svijet…)
- Detaljna analiza i statistika kampanje
- Mogućnost optimizacije za bolje rezultate
- Mogućnost lansiranja remarketing kampanja posjetiteljima
- Predvidljivi troškovi (poznata vrijednost po kliku)
U SVOM RADU KORISTIMO DVIJE OSNOVNE PPC PLATFORME
Facebook Bussines
Ova platforma nam omogućava doseg PPC kampanja na Facebooku, Instagramu i Messengeru. Glavne prednosti su mu niži troškovi klika, precizno ciljanje korisnika te oglašavnje na više popularnih društvenih mreža.
Oglas može biti u formatu članka, slike, videa ili slidera proizvoda. Uz pomoć Facebook pixela detaljno pratimo interakciju između korisnika i web stranice a dobivene podatke koristimo za optimizaciju kampanje.
Google Ads
Google Ads je skup alata za oglašavanje na internetu a obuhvaća slijedeće načine PPC Marketing – a:
- Oglase na pretraživačkoj mreži tj tražilicama
Vaš oglas se prikazuje prema ključnim riječima iznad rezultata pretraživanja na google-u. - Prikazne oglase
Vaš tekstualni oglas ili banner se prikazuje na gmailu i na raznim portalima, blogovima i stranicama u sklopu AdSense-a. - Video oglasi
Oglasi koji se prikazuju na YouTubeu unutar video zapisa koje gledaju vaši korisnici.
Glavne prednosti Google Ads-a su prikaz oglasa prema rezultatima pretraživanja što donosi relevantne posjete, plaćanje po klikovima, mogućnost remarketinga posjetiteljima stranice te globalni ili lokalni doseg u oglašavanju. U radu nam pomaže i Google alata za planiranje ključnih riječi koji nam prikazuje gdje se i koliko traži određena riječ ili pojam.
A tu je i Google Analytics koje možemo povezati sa Google Ads računom kako bi pratili rezultate i optimizirali kampanje.
E-mail marketing je izuzetno jednostavan i jeftin način oglašavanja koji značajno pridonosi rastu prometa i ostvaruje odličan povrat ulaganja (ROI).
Izrada newslettera
Izrađujemo Vam profesionalan newsletter za potrebe pojedine kampanje baziran na preko 6 godina iskustva u email marketingu.
Vođenje kampanja
Za Vas brinemo o pripremi kampanja, slanju newslettera, autmatizacijama i A/B testovima te pratimo i prezentiramo rezultate kampanje.
Automatizacija
- Pismo dobrodošlice
- Nove objave u Vašem blogu
- Novi proizvodi u Vašoj trgovini
- Promotivne ponude, akcije i popusti
- Posebna blagdasnka, prigodan ili rođendanska čestitka / ponuda
- Sačuvana napuštena košarica
- Upsell i Crossell I još mnogo toga
IZGRADNJA LISTE KONTAKATA (LEAD GENERATION) ZA E-MAIL MARKETING
Kako bi se mogli baviti email marketingom i iskoristiti sve njegove mogućnosti, potrebno je izgraditi listu primatelja. Za izradu liste primatelja najčešće se koristimo drugim oblicima marketinga a to su content marketing i marketing društvenih mreža. Stvarajuči kvalitetan i relevantan sadržaj dovodimo posjetitelje na stranicu i tada ih implementacijom obrazaca za prijavu na newsletter potičemo da nam ostave svoj kontakt.
Često se koristi i sustav nagrađivanje prijave kroz ebook-ove, kupone za popust ili dodatni sadržaj kojem ne mogu pristupiti bez prijave. Obrasce za prijavu na newsletter postavljamo na Vašu facebook stranicu i blog, te uvodimo pop-up ili bar blokove na web stranicu koji se aktiviraju nakon određenog vremena, scrolanja, ili kod namjere izlaska sa stranice.
Izgradnja liste kontakata je dugotrajan i kontinuiran proces, tako da se početak komunikacije sa kupcima odvija paralelno sa izgradnjom liste kvalitetno odrađenom automatizacijom slanja newslettera.
Mjerenje rezultata i optimizacija je ključni segment kvalitetnog digitalnog marketinga.
Praćenje ponašanja korisnika nam pomaže optimizirati web stranicu za čim bolju konverziju, kvalitetnije profilirati ciljanu skupinu za Vaš proizvod ili uslugu te optimizirati sadržaj oglasa za čim veći broj posjeta stranici.
Kvalitetna analitika pridonosi boljim rezultatima i ostvarenju cilja uz optimalnu potrošnju sredstava.